יום רביעי, 18 ביולי 2012

חשיבותו של אתר אינטרנט ליוצרים

נכון, הרבה זמן לא עדכנתי את הבלוג עם טיפ חדש.  זה לא מעצלנות...  טוב, קצת.  אבל הסיבה העיקרית היא שהייתי עסוק עם מספר פרוייקטים ואם זה המצב - סימן שהבלוג אשכרה עובד!  בעזרת הבלוג והחשיפה שלו בגוגל ופייסבוק, אני מקבל הצעות עבודה ויוצר קשרים שלא הייתי יכול להשיג אחרת. 

לכן רציתי להעיר את תשומת ליבכם לחשיבות של אתר אינטרנט לכל יוצר.

פעם היינו מסתובבים עם מספר דיסקים צרובים של תיק העבודות שלנו ודוחפים אחד מהם ליד של כל מי שעשוי למצוא לנו עבודה. הימים האלה עברו. כיום, ברוב המקרים, הדיסק הזה ימצא את מקומו על מדף מאובק, מגירה נשכחת או יותר גרוע - בפח.  כיום עדיף לתת כרטיס ביקור עם פרט מידע יחיד - כתובת אתר האינטרנט שלכם.

ניק קמבל (http://greyscalegorilla.com) מרחיב על הנושא בסרטון הבא:



אני יכול להגיד לכם מניסיון אישי שבארבעים ושמונה השעות הראשונות שהאתר שלי היה באוויר קיבלתי כבר חמש הצעות עבודה.  הכל בגלל שפרסמתי את האתר לכ-200 מכותבים במיילים ודרך פייסבוק.  מאז האתר מספק לי נוכחות קבועה באינטרנט ומאפשר קשר עם כמות גדולה של אנשים באופן יום-יומי מבלי שאצטרך לעשות הרבה.  דרך פייסבוק, גוגל, הפורום ומיילים, אני מצליח להגיע ליותר אנשים ממה שאי פעם הייתי מצליח בפגישות פנים-אל-פנים.  אני יודע שזה לא דבר חדש - רק רציתי להדגיש את החשיבות של אתר אינטרנט ליוצרים.

ניתן להרים אתר אינטרנט מדהים עם תיק עבודות בשעה של עבודה ובחינם.  ישנם אתרים רבים שמספקים כלים לבניית אתר, לדוגמא: blogger.com, wix.com.  לרובם גם יש עשרות ומאות עיצובים מוכנים (Templates) לכל סוג וסגנון של אתר המאפשרים ליצור אתר מקצועי עם תיק עבודות מסוגנן.

אגב, אני גם מציע את שירותי כבונה אתרים.  אני יודע - כבר עזבתי את ההיי-טק... אבל חבל לבזבז ניסיון של עשר שנים כמעצב ומפתח אתרים :)

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שתפו בפייסבוק
שתפו בטוויטר
שתפו בגוגל פלוס
שתפו במייל
רשתות נוספות